Webanalyse-kurs
Våre webanalyse-kurs gir deg praktiske ferdigheter i Google Analytics, Google Tag Manager og Google Search Console. Du lærer hvordan du installerer og konfigurerer disse verktøyene for å samle og analysere data om nettsidetrafikk og brukeradferd, som hjelper deg med å forbedre din nettsides ytelse og synlighet.
Kurset dekker alt fra grunnleggende bruk til avanserte teknikker som å spore brukerhandlinger og sette opp konverteringssporing. Få innsikt i hvilke søkeord som driver trafikk til din side og forstå hvordan du kan optimalisere nettstedet ditt for bedre resultater.
Alle kurs (6 resultater)
Google Analytics 4 – komplett guide
av Espen Faugstad
Er du klar til å mestre Google Analytics 4? Dette omfattende kurset er designet for både nybegynnere og viderekomne som ønsker å få dyp innsikt i hvordan kundene bruker deres nettsted eller app. På litt under 5 timer vil du lære alt fra installasjon til avanserte teknikker.Kurset starter med en introduksjon til Google...
- 4 timer 54 minutter
- 179 deltakere
- 4,5(4 anmeldelser)
Google Tag Manager for nybegynnere
av Espen Faugstad
Google Tag Manager er et gratis verktøy fra Google som gjør det enkelt å legge til og administrere pikselkoder på nettsiden din. Pikselkoder er små kodebiter som sporer hva brukerne gjør på nettstedet ditt, noe som gir verdifull innsikt. Dette grunnkurset er perfekt for nybegynnere som ønsker å lære hvordan de kan...
- 1 timer 10 minutter
- 85 deltakere
- 4,0(3 anmeldelser)
Google Tag Manager for viderekomne
av Espen Faugstad
Dette kurset er perfekt for deg som allerede har grunnleggende forståelse av Google Tag Manager og ønsker å ta kunnskapen din videre. Gjennom 13 leksjoner lærer du avansert brukersporing på nettsiden din. Du vil kunne sende data direkte til Google Analytics for å få en tydelig oversikt over nettsidens aktivitet.I...
- 1 timer 42 minutter
- 24 deltakere
- 5,0(1 anmeldelser)