Strategi for sosiale medier
Introduksjonsvideo
4 følgere
- 1 400 avspillinger
- 1t 35m
- 28 leksjoner
Er du frustrert over din bedrifts manglende tilstedeværelse i sosiale medier? Opplever du at innholdet dere publiserer ikke når ut til følgerne deres eller får nok engasjement? Da bør du bli med på kurset i strategi for sosiale medier med Charlotte Lauvland.
I dette kurset vil du lære hvordan du kan utnytte sosiale medier for å nå dine mål, enten det er å bygge merkevaren din, øke antall følgere eller skape lojale kunder. Charlotte vil lære deg hvordan du finner og forstår målgruppen din, lage effektive personas og velge de beste sosiale medier-kanalene for din virksomhet.
Men det stopper ikke der. Du vil også lære hvordan du kan sette strategiske mål, lage innhold som fanger oppmerksomheten og engasjerer publikumet ditt. Og når kurset er ferdig, vil du ha din egen ferdige strategi som du kan implementere med det samme.
Charlotte Lauvland er en erfaren markedsfører. Hun har jobbet med alt fra ledelse og strategi til salg, innholdsproduksjon, annonsering og sosiale medier. Hun vil dele av sin kunnskap og erfaringer og gi deg verktøyene du trenger for å lykkes med sosiale medier. Så, bli med i dette kurset og skap en sterkere tilstedeværelse i sosiale medier og nå ut til flere mennesker enn noen gang før!
Ferdigheter du vil oppnå
Identifisere og forstå målgruppen din effektivt.
Forstå hvordan sosiale medier kan brukes.
Lage detaljerte og nyttige personas.
Sette klare og oppnåelige strategiske mål.
Velge riktig sosiale medier-plattform for virksomheten.
Implementere en ferdig utviklet sosiale medier-strategi.
Lage innhold som fanger oppmerksomheten.
Bruke verktøy for effektiv markedsføring.
Skape engasjerende og relevant innhold.
Bygge merkevaren din på sosiale medier.
Evaluere resultatene og justere strategien.
Øke antall følgere og skape lojale kunder.
Kursmateriell
Last ned kursmateriell(kun for premium- og teamabonnementer)